
O mně
V marketingu se pohybuji už od 18 let a byl to vždy můj sen – být kreativní. Vystudovala jsem Univerzitu Palackého v Olomouci, kde jsem se specializovala na angličtinu, grafický design, textilní tvorbu a šperkařství.
Co vám nabízím?
-
Více než 10 let zkušeností v marketingu, během kterých jsem propagovala téměř vše.
-
Kombinaci analytického myšlení a kreativity – a těch, kteří to zvládnou obojí, není mnoho.
-
Komplexní přístup: důkladný research, přemýšlení v souvislostech a schopnost vidět věci z nadhledu.
Proč já?
Na klientech mi záleží. Mým cílem je dodat vám maximální výstup, který nejen splní, ale i překoná vaše očekávání.
#taskloboukem #malovana_zahrada

2023 - současnost
2021 – 2022
2018 – 2021
2018
2016
Freelancer
Momentálně pracuji pro české i zahraniční klienty. Specializuji se na UX/UI design, grafický design, marketing a správu webových stránek.
HR Community & Marketing Manager at Kentico Software s.r.o.
Mým největším úspěchem na této pozici bylo kompletní změna rozložení HR webu, včetně komponent a grafiky, a připravila jej ke spuštění v krátkém čase.
Specialistka marketingu at Safetica a.s.
Podílela jsem se na tvorbě webových stránek s novou vizuální identitou, byla zodpovědná za návrh formulářů a jejich automatizaci (emailing, Hubspot, leads atd.).
Specialistka marketingu at Okay s.r.o.
Na této pozici jsem zajišťovala jsem objednávky televizních a rádiových reklam, letáků a jejich distribuci.
Specialistka marketingu at EXCALIBUR ARMY spol. s r.o.
Mým největším úspěchem bylo zajištění přepravy raketometu RM-70 Vampire na veletrh IDEX 2017, vytvoření nového katalogu a produkce nového videa pro vozidlo Tatra AM-50 EX.
Celý životopis najdete na mém LinkedIn

Certifikace
Jak budeme spolupracovat
Chtěli byste se mnou spolupracovat, ale zajímá vás, jak by to vypadalo?
1. Dáme si spolu kávu
Na prvním setkání si sedneme a dáme hlavy do hromady. Pobavíme se o vaší představě, co od požadované zakázky očekáváte a jak rychle byste rádi viděli výsledky. Toto setkání je zdarma.
2. Řeknete mi víc
Na základě našeho setkání vám pošlu dotazník. V něm mi povíte více o vašem podnikání. Na koho cílíte, co je váš nejlepší produkt, jak by měla vaše identita vypadat.
3. Brief a meeting
Na základě vyplněného dotazníku připravím brief a kalkulaci. Znovu se potkáme nebo si zavoláme a odsouhlasíme si brief a kalkulaci. Stanovíme si také deadliny a termín odevzdání k prvnímu připomínkování. Já vám pošlu zálohovou fakturu.
4. První připomínkování
Pokud se jedná o grafiku, na první meetingu vám představím moodboard a první skycy, jak by to mohlo vypadat.
U ostatních zakázek se domluvíme na pravidelných výstupech. S klienty jsem v pravidelném kontaktu a informuji je o postupu a vývoji zakázky ať už osobně přes telefon nebo jejich soukromým prostorem v aplikaci Notion.
5. Druhé připomínkování
U grafiky a vizuálních identit představuji na tomto meetingu finální podobu. S klientem si řekneme ideálně poslední připomínky. Vše si odsouhlasíme a já zašlu finální fakturu. Po jejím uhrazení vám dodám veškeré materiály.
U složitějších zakázek navrhnu proces jejich plnění a ten si na prvním meetingu odsouhlasíme.
